opc_loader

Menu

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Schrijf je in op de nieuwsbrief en ontvang 10% korting op je eerste bestelling.

Aanmelden

9.2 / 10 van 2162 reviews

Vanwege vakantie van 8 t/m 15 augustus zijn wij minder goed bereikbaar.

Vragen over afrekenen? Neem gerust contact op

Geen zorgen! De link opent in een nieuw tabblad. Je checkout wordt niet onderbroken.

Contact

Moniss, onderdeel van Daklapack Europe B.V., is gevestigd in Lelystad en staat bekend als expert op het gebied van verpakkingsmaterialen. Ons assortiment omvat een breed scala aan producten, waaronder blokbodemzakjes, dozen, draagtassen, enveloppen, gripzakken, stazakken/pouches, en meer.

Waarom kies je voor Moniss?

Duurzaamheid, eerlijke prijzen en persoonlijke service staan bij ons hoog in het vaandel. We kiezen bewust voor producten die het milieu zo min mogelijk belasten, omdat we geloven dat dit de toekomst is. Tegelijkertijd houden we onze prijzen scherp en eerlijk, zodat zowel de kleine zelfstandige als de grote ondernemer bij ons terecht kan.

Openingstijden klantenservice

Onze klantenservice is het hart van Moniss. Wij staan bekend om onze persoonlijke aanpak en staan altijd klaar om te helpen met op maat gemaakte oplossingen of deskundig advies. Deze aanpak wordt gewaardeerd, wat blijkt uit de uitstekende beoordelingen die we krijgen op Kiyoh.nl. We zijn een nuchter Nederlands bedrijf dat waarde hecht aan directe en eerlijke communicatie met onze klanten.

Maandag t/m donderdag 08:00 - 21:00 uur
Vrijdag 08:00 - 18:00 uur

Bedrijfsgegevens

Daklapack Europe B.V.

Adres: Kamerlingh Onneslaan 6,
Postcode: 8218 MA Lelystad
KvK nummer: 08015851
BTW nummer: NL813440774B01
E-mail: info@moniss.nl
Telefoon: 0320 - 748 700

Het plaatsen van orders geschiedt uitsluitend via onze webshop. Bij vragen kun je ons telefonisch of via de mail bereiken. Bij telefonisch contact gelden de normale kosten (lokaal/basis tarief). Geen extra kosten. 

Onze bankgegevens:

Moniss, Lelystad, Rabobank, 
IBAN:  NL81RABO0317779230
BIC code: RABONL2U

Bij betaling graag het ordernummer vermelden. 

Vragen

Indien je vragen hebt, kun je bovenaan deze pagina een vraag stellen. 
 

Klachten

Wanneer je klachten hebt, kun je per email of telefonisch contact met ons opnemen. Wij nemen jouw klacht in behandeling waarna wij per omgaande, doch uiterlijk binnen 3 dagen na melding van de klacht, contact met jou opnemen om een passende oplossing te bieden.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Annuleren

Voordat de artikelen verzonden zijn, kun je de order (zonder opgaaf van redenen) annuleren. Indien je betaald hebt, wordt het volledig betaalde bedrag per omgaande (doch uiterlijk binnen 14 dagen) terugbetaald per bankoverschrijving. 

Herroeping/ retourneren

Zie hiervoor Herroeping / retourneren


Kiyoh Reviews Data verzameling

Moniss verzamelt data t.b.v. reviews via Kiyoh.
Deze data wordt uitsluitend gebruikt voor het opslaan van de reviews zelf.

Voor meer informatie zie de gebruikersvoorwaarden van Kiyoh.

Moniss

Kamerlingh Onneslaan 6

8218 MA LELYSTAD

Nederland

+31 (0)320 748700

IBAN

NL81RABO0317779230

BIC

RABONL2U

KvK

08015851

Btw

NL813440774B01

Contact